Rabu, 1 Julai 2009

Haru biru....

Malam tadi, aku dgn papa memang agak merana... Fatin (Little Princess) ajak main2 sampai kul 3am... huhuhu...cian kitorang... dia tak mau baring plak tu... dia nak berdiri je... mungkin dia nak train kaki dia kot... dia kuat..dia boleh berdiri dah... mesti smua orang tak percaya umur dia baru je masuk 2 bulan...Tgk la muka dia tu...ada gaya nak tido ke...?



Sekarang ni, Fatin dah pandai gelak2 sikit... iyela, what we axpect from the 2month old baby... hehehe... apa ntah dia cakap, aku n papa dia memang tak faham..

Arini, aku banyak giler keje... sebab, esok aku cuti... balik kampung kat JB... dah lama tak balik dah... tgk senyuman Fatin dah boleh melegakan hati dan otak yang tengah serabut ni...

1 ulasan:

  1. Gua nak ajak lu datang makan kenduri kat Blog gua.Folo baca doa skali pun takpa..

    BalasPadam

Comment anda sangat bermakna....