Selasa, 25 Oktober 2011

Kehidupan baru dgn 2 Cahaya mata...

Assalam dan salam sejahtera kepada yang membaca.. (ada ke org yang baca)...

rasanya dh dekat setahun tak update blog ni...memula rasa mcm dh nk tutup dan lupakan terus arena menulis blog ni..tp, aku nak anak2 aku dpt kenangan bersama ku bila aku dh takde nanti... heharap, adala org yg bagitau diorg tentang blog ku ini... hehehehe

update:

1- aku dh ada 2 anak dan anak aku yg kedua lelaki...sgt hensem sehensem papanye...ahaks...

2- kakak anak aku yang kedua(kiranya anak sulong aku la kan...) dh sngat pandai... dia dh kenal huruf, nombor, even kaler pn dia dh kenal...dia skrg ni br je 2 thn... tp, biler aku suruh baca alif ba ta...dia kata, jap la... hish...geram rasanya...

3- adik aku yang kedua dh konvo setelah hampir 7 tahun belajar untuk dapatkan degree je... (btlke 7 ek...?)

4- suami aku dh dinaikkan pangkat ke Jurutera Elektrik Kanan... (J44 la kot)....alhamdulillah...

5- aku dh dekat 2 thn bekerja di KL Sentral ni... hehehehe... ada suka dan duka...

ak cuba nk upload gambar...tp, nntila...nk g solah asar n nak kejar utk balik awal arini...sebab aku keje dkt dgn brickfield, arini kena cabut awal...diorang ada konsert la ptg ni sebab esok diorg raya...

2 ulasan:

  1. pandainye si fatin. falah bercakap pun x pandai lagi. sedihnya aku

    BalasPadam
  2. ala kak long..setiap budak berbeza development dia... yg penting ko bersabar...
    mcm aku ni, tgh bersabar sgt nk ajar dia mngaji...sbb, dia sebok nk main dgn ipad papa dia je... menda lain dah tak mau dh...huhuhu...

    BalasPadam

Comment anda sangat bermakna....