Isnin, 28 September 2009

Malasnye nak keje...

Yuhu.... hari ni dah start keje dah... kuikuikui... malas giler nak keje...

Apa ye nak citer.... ni nak citer pasal kejadian di hari raya... ianye berlaku kelmarin...
aku terkunci kat garaj umah aku... kelam kabut la jadinye... nak kuar tak boleh, nak masuk pun tak boleh... pagar rumah aku bermangga...kuikuikui...cian aku... nasib baik, aku teringat jiran aku pernah buka pagar dia bila dia lupa bawa kunci pagar...

berbalik pada cerita first day keje ni... aku rasa, mesti ramai orang yang merasakan perkara yang sama macam aku... dah lupa dah, apa yang patut aku buat...dalam 10 minit gak la aku termangu seketika...

sebenarnya aku takot gak...sebab, aku ada tender notis berhenti kat bos aku masa dia dah stat cuti... harini baru dia kerje dan kemungkinan, harini gakla dia baru baca notis aku tu... aku berdebar gak la nak tgk reaksi dia... bukan kat sini tak bagos... tapi, tempat baru tu sangat dekat dgn umah ibu aku (dalam 15 minit je)... lagi satu, tempat baru tu offer tinggi sangat... beza RM500 dari keje sekarang ni...ntahla... aku lebih mengharapkan PTD... tak tau la macamana nasib aku... resultnye kuar 12hb ni...lagi 2 minggu je...

okla... ms lunch dah tamat... actually, today, I'm fasting... dats why boleh tulis blog ni... kalau tak, time ni time aku melantak dah ni...

1 ulasan:

  1. pae.. sekarang ke keje kat mana yea. dekat ke dengan rumah ko?

    BalasPadam

Comment anda sangat bermakna....